Żydowska wojna z Polakami w Polsce trwa; także na flagi !

Żydzi nie wywieszają flag biało-czerwonych z okazji Świąt 15 sierpnia. Wczoraj 14 sierpień 2013r. byłem na spacerze z dzieckiem w Ogrodzie Ujazdowskim. Idąc od placu Trzech Krzyży zwróciłem uwagę iż wszędzie są powywieszane flagi biało-czerwone oprócz budynków zwróconych żydom.

IMG_1015

Postanowiłem dzisiaj rano ok. godziny 11 sprawdzić czy to jest antypolskie działanie o charakterze nienawiści polityczno-religijnej ze strony żydów w Polsce którzy fałszywie nazywają siebie żydami polskimi. Nigdy nie było żydów polskich tylko żydzi mieli odrębne przywileje wynegocjowane przez lata tolerowania ich w Polsce przez Polaków.

IMG_0999

Idąc od Placu Trzech Krzyży ulicą Mokotowską można było z łatwością odróżnić nieruchomości ze skupiskami Polaków od nieruchomości żydowskich którzy nie identyfikują się z Polską.

IMG_1011

Flagi nie spodziewałem się na nieruchomości Federacji Rosyjskiej i ku mojemu zdziwieniu dzisiaj flaga biało-czerwona powiewała na budynku.

IMG_1000

Należy przypomnieć że 15 Sierpnia to Święto Państwowe i Kościelne związane z rocznicą Cudu Nad Wisłą, Święto Wojska Polskiego, Święto Wniebowzięcia Maryi Panny i Matki Boskiej Zielnej. Kościół w Polsce identyfikujący się z żydami wywiesił flagi biało-czerwone.

IMG_1007


Dzień 15 sierpnia od 1992 roku Ustawą Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 30 lipca 1992 jest Świętem Państwowym i dniem wolnym od pracy. Od 2007 roku 15 sierpnia jest także dniem, w którym obowiązuje zakaz handlu.