Policja zakłóca uroczystości nie będąc do tego powołana.

Wczoraj opisałem na fb komedię manifestacji reżimowych, a dzisiaj kolejna perła dewiactwa.

Otóż zostałem zaproszony jako Prezes Stowarzyszenia Ziemiańskiego w Polsce na uroczystości rocznicowe odsłonięcia tablicy pamiątkowej na froncie Komendy Stołecznej Policji, a poświęconej zamordowanym przez reżim w Polsce zależny od władzy żydów w Rosji. Tablica ta jest dedykowana policjantom – żołnierzom cichociemnym Armii Krajowej i została wmurowana już w 1991 roku staraniem m.in. Pana Janusza Zielińskiego lepiej znanego jako Obrońca Krzyża.

Tablica pamiątkowa Żołnierzy Niezłomnych wmurowana 02 maja 1991 roku w Komendzie Stołecznej Policji w Warszawie.

Tablica pamiątkowa Żołnierzy Niezłomnych wmurowana 02 maja 1991 roku w Komendzie Stołecznej Policji w Warszawie.

Uroczystości przebiegały spokojnie do czasu pojawienia się mediów reżimowych z TVP Warszawa. Jak się później okazało to w ich dyktando ustawiają się Policjanci udzielający wywiadu. Wielu młodych Policjantów słuchało prawdy o policjantach II Rzeczypospolitej gdy stojący przy wejściu do Komendy Policjant podszedł do organizatora i powiedział, że dostał polecenie z zapytaniem do organizatora czy mógłby zakończyć uroczystości ?

Policjant kieruje prośbę do organizatorów zakłóca przebieg uroczystości.

Policjant kieruje prośbę do organizatorów zakłóca przebieg uroczystości.

Pragnę nadmienić, iż to sam Komendant Stołeczny podarował symboliczny znicz w barwach Policji, który został zapalony pod tablicą. Konsternacja zapanowała ponieważ w uroczystościach brali udział nie tylko byli Policjanci. W wyniku wymiany zdań w tym momencie uroczystość została przerwana i dowiedzieliśmy się, że zejdzie funkcjonariusz który wydał to polecenie. Zszedł za kilka minut i słowami zwrócił się do organizatora: „Proszę czy moglibyście zakończyć te manifestację ?”

Policjant udziela wywiadu mediom reżimowym w czasie gdy inny pod pretekstem kierowania próśb o zakończenie uroczystości uniemożliwia jej przebieg.

Policjant udziela wywiadu mediom reżimowym w czasie gdy inny pod pretekstem kierowania próśb o zakończenie uroczystości uniemożliwia jej przebieg.

Organizator poprosił grzecznie o podstawę prawną lecz jej nie usłyszał. Wywiązała się dyskusja o wszystkim. W międzyczasie inny policjant wyszedł z Komendy i udzielał wywiadu mediom reżimowym. Podszedłem zrobiłem mu zdjęcie i poprosiłem o mikrofon organizatora. Przedstawiłem się i oznajmiłem iż : są to niczym nie uzasadnione represje. Dodatkowo oznajmiłem, iż przerwanie nam uroczystości miało na celu uzyskanie względnej ciszy dla udzielającego wywiadu innego funkcjonariusza praktycznie 20 metrów dalej. Po zakończeniu udzielania wywiadu dla mediów reżimowych rozpoczęły się prowokacje zakłócające dalszy przebieg uroczystości m.in zażądano dowodu osobistego od organizatora b. policjanta Komendy Stołecznej Policji oraz zażądano aby usunąć transparent „ TUSK BÓJ SIĘ BOGA „ i inne…

Uroczystość z okazji rocznicy wmurowania tablicy upamiętniającej męczeńską śmierć policjantów - żołnierzy Armii Krajowej.

Uroczystość z okazji rocznicy wmurowania tablicy upamiętniającej męczeńską śmierć policjantów – żołnierzy Armii Krajowej.

Jak widzimy dla doraźnych potrzeb konkretnych osób uruchamiana jest instytucja nie powołana do tego typu działań tj. zakłócania legalnego zgromadzenia Polaków. Te czyny oczywiście pozostaną bezkarne i wszyscy będą twierdzić, iż chodziło li tylko o bezpieczeństwo osób wchodzących i wychodzących z Komendy Stołecznej Policji.

Aby szacowni czytelnicy zdali sobie sprawę z powagi sytuacji zachęcam do kierowania prośby o zakończenie uroczystości do organizatorów wtedy gdy np.: organizuje je tusk albo uzurpator.

Pełny tekst z fb;

Wszystkie scenariusze z filmów Stanisława Barei są do bani przy tym co wydarzyło się dzisiaj. Czekałem na manifestację w obronie przykazania Nie zabijaj ! Jak wiemy to dzisiaj w sejmie odbyło się pierwsze czytanie obywatelskiego projektu ustawy zakazującej tzw. aborcji eugenicznej. Dodatkowo manifestację na ul Wiejskiej zgłosiła Fundacja Pro-prawo do życia. W pewnym momencie podeszła do mnie młoda kobieta pytając o ul. Ujazdowską. Zapytałem czy nie chodzi jej o Aleje Ujazdowskie które znajdują się ok. 150 m stąd na wprost. Odparła iż nie wie dokładnie ponieważ przyjechała z matką, a ona poszła na manifestację. Zapytałem czy chodzi o tę manifestację w obronie życia poczętego w związku ze zgłoszonym obywatelskim projektem ustawy ? Odparła że nie. One przyjechały z Gdańska i to pracodawca matki płaci za wszystko więc ona przyjechała do Warszawy zwiedzić stolicę. Wskazałem gdzie najlepiej na nich czekać.
Po chwili zjawiła się manifestacja idąca chodnikiem eskortowana przez Policję chroniącą zamachowców. Szli grzecznie jakby na mecz drużyn zakładowych. Zapytacie co w tym jest nienormalnego ? Otóż ta manifestacja organizowana przez Izbę Producentów Paliw jak się dowiedziałem była ona zorganizowana jako kontrmanifestacja dla zgłoszonej przez Fundację Pro-prawo do życia. Czyli za publiczne pieniądze (większość producentów paliw płynnych to Orlen i Lotos ) władza morderców nie tylko dzieci poczętych ale również morderców Prezydentów RP organizuje kontrmanifkę via struktury agentury.
Fakt że przy takich koncernach kwoty wyasygnowane to prawie nic. Zrobiłem kilka zdjęć, poszedłem do domu padał deszcz widząc innych uczestników także opuszczających zgromadzenie. Szli w tym samym kierunku co ja w polarach z napisami Lotos lub Orlen. Na Alei Szucha większość weszła do CBA tylnymi drzwiami. To było ponad moje przypuszczenia. Nie tylko koncerny płacą za manifki swym pracownikom ale funkcjonariusze CBA uczestniczą w nich również.
Co za cyrk społeczny, a nie żadna władza !

IMG_0429