Ukraińskie wybory w Warszawie pod patronatem morderców Słowian.

PIC_0922 I Moja opinia jest taka: iż Ukraińscy Mordercy Słowian już działają w Polsce organizując lub uczestnicząc w wyborach i tym samym legalizują mordowanie Słowian. Widzimy ten aspekt zabijania i mordowania codziennie w mediach promujących morderców jak np. niejakiego poroszenkę uzurpatora na Ukrainie, a podającego się fałszywie za Prezydenta tej krainy. Tutaj jest potwierdzenie tej tezy i oficjalne dane przedstawione przez ONZ

https://rafzen.wordpress.com/2014/10/24/the-un-high-commissioner-for-refugees-unhcr-824-000-slavs-expellees-from-their-homes-in-ukraine/

Dzisiaj udałem się pod ambasadę Ukrainy znajdującą się w Al. Szucha w Warszawie aby nagrać dokument dotyczący wyborów na Ukrainie. Po kilku minutach filmowania w miejscu publicznym podszedł do mnie osobnik z żądaniem przedstawienia się. Odmówiłem ponieważ do tego typu czynności są powołanie odpowiednie Służby w Polsce. Pragnę zaznaczyć iż znajdowałem się w miejscu publicznym, a wokół mnie roiło się od policjantów. Gdy zdał sobie sprawę, iż nie uzyska żadnych informacji na mój temat wybrał się ze skargą oczywiście do policjantów. Ci wytłumaczyli mu iż filmowanie w miejscu publicznym w Polsce nie jest zabronione. I na tym można zakończyć całą historię jednak gdy wróciłem do domu i oglądałem nagrany materiał zauważyłem, iż ten osobnik działał na zlecenie osobnika o charakterystycznym wyglądzie i ubiorze. / patrz zdjęcie/, a których wcześniej nagrałem nie zdając sobie sprawy z ich działalności na terenie Rzeczpospolitej.

Aby nie być gołosłownym należy zauważyć jak funkcjonuje Parlament na Ukrainie, a w szczególności Premier lub członkowie partii które doszły do władzy z nadania judeo-satanistów :

https://rafzen.wordpress.com/2014/03/13/democracy-version-of-judeo-satanists-on-ukraine/

Co do wyborów na Ukrainie to są one taką samą farsą demokracji jak w Izraelu. PIC_0923