Polacy znowu dręczeni przez media w związku z fałszowanymi wyborami.

Dzisiaj kolejny dzień dręczenia Polaków przez judeo-satanistów w mediach w związku z tym, iż za kilka dni wybiorą swojego przedstawiciela za pomocą głosów Polaków. Czy chcemy w tym uczestniczyć zależy od stopnia posiadanych informacji oraz od ukształtowanego charakteru przez dewiantów społeczno – cywilizacyjnych.

Dzisiaj również raz jeszcze doświadczyłem, iż polityka dzieli rodziny oraz powoduje nienawiść wśród ich członków będąc u znajomych. No cóż można przyznać, iż świetnie mieszają w głowach rdzennym mieszkańcom Polski i to do tego stopnia, iż wszyscy niemal zgadzają się co spraw zasadniczych: iż można coś zrobić ale i tak nic się nie zmieni.

Celowo napisałem w stylu « jestem za i nawet przeciw », ponieważ w zeszły piątek pod dużym kompleksem sklepów w Jankach pod Warszawą zaatakował mnie ksiądz wykładowca w Seminarium Duchownym i nazwał mnie dosłownie cyt: pajacem. Próbowałem z nim porozmawiać ale czmychnął dalej mamrocząc coś o masonerii w Kościele. Widać że prawda jest dla wielu duchownych tematem nie znanym ale polityka judeo-satanistów względem Polski i Polaków jest przedmiotem który wdrażają na siłę i z premedytacją naiwnym, często młodym ludziom, natomiast starszych Polaków nazywają wprost antysemitami.

Uzmysłowiłem sobie, iż wybory to komercja czyli kto komu lepszego sprzeda żyda; młodego czy starego ale obrzezanego i zwłaszcza posiadającego za żonę: albo córkę morderców Polaków albo córkę pseudo-poety który oskarża Polaków o zabijanie żydówek za pomocą rurki. No cóż każdy sądzi według siebie. W żydowskim piśmie Najwyższy Czas z dnia 25 kwietnia 2015 jeden z przegranych kandydatów posługujący się nazwiskiem Korwin – Mikke oświadczył, iż już dwadzieścia lat temu obiecywał Jednomandatowe Okręgi Wyborcze.

To Kukiz jest plagiatem politycznym ? Co za skandal !!! W dodatku Uzurpator w rezultacie zaproponowanych i zatwierdzonych wyników wyborów pierwszej tury kradnie Korwinowi oraz Kukizowi doktrynę polityczną czyli tzw. JOW-y. Niech w końcu wyjadą do Izraela i tam dogadają się oraz ustalą kilkuletni plan pt: co, kto i kiedy proponuje Polakom aby nie było znowu kompromitacji.

Usłyszałem również tezę, iż nie wiadomo na kogo głosować więc zabrałem głos i oświadczyłem: najlepiej głosować na swoje sumienie aniżeli na któregoś z kandydatów żydowskich. W odpowiedzi usłyszałem, że sumienie mnie nie wykarmi natomiast lepiej głosować racjonalnie. No cóż racjonalnie można ułożyć się również z samym szatanem tylko czy warto ?

Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam w zaciszu domowym i w osobnym pokoju zanim podejmie ważną dla Polaków decyzję w sprawie legitymizowania władzy w Polsce działającej na szkodę Polaków, a z korzyścią dla żydów.

A oto tekst nowej piosenki judeo-satanistów która została ułożona z myślą o wszystkich mordercach Polaków:

Wieczorem, wieczorem, kiedy gwiazdy mocno lśnią
Wieczorem, wieczorem zaśpiewajmy razem song

Bo wszyscy mordercy to jedna rodzina
Starszy czy młodszy , chłopak czy dziewczyna
Bo wszyscy mordercy to jedna rodzina
Starszy czy młodszy , chłopak czy dziewczyna
Hej , hej bawmy się, hej, hej śmiejmy się
Hej , hej bawmy się, hej, hej śmiejmy się

Nocą, nocą gdy po pracy w domu śpisz
Nocą, nocą każdy ma szczęśliwe sny

Bo wszyscy mordercy …

A rano, a rano kiedy słońce jeszcze śpi
To wtedy, to wtedy zaśpiewamy ja i ty

Bo wszyscy mordercy …

A kiedy, a kiedy z Polski wyjechałeś gdzieś
To nawet po latach my rozpoznamy cię

Bo wszyscy mordercy …(2BIS)

Hej , hej bawmy się, hej, hej śmiejmy się
Hej , hej bawmy się, hej, hej śmiejmy się

Duda Kukiz Komorowski