Judeo-satanista Andrzej Duda boi się Krzyża.

Dzisiaj chciałem przekonać się czy Krzyż wróci na Krakowskie Przedmieście w Warszawie przed Pałac ruskiego namiestnika.

Pojechałem do Willanowa na kolejną demonstrację sił okupacyjnych w Polscy. Jak wiemy zagrabione nieruchomości w dalszym ciągu są przedmiotem walki politycznej i okazywania siły wobec Polaków, natomiast żydowskie nieruchomości są oddawane niezwłocznie nawet gdy zjawi się po nie rzekomy spadkobierca z fałszywkami made in izrael.

Prezydent i ojciec dzieci szatana /Ew. Św. Jana 8: 44/ Andrzej Duda otrzymał dzisiaj akt wyboru na prezydenta w Polsce. Uroczystość odbyła w Pałacu w Wilanowie, który został zagrabiony Polakom przez reżim judeo-satnistów. Akt wręczył przewodniczący Państwowej Komisji Wyborczej sędzia Wojciech Hermeliński.

O Krzyżu dalej cisza pomimo, że Obrońcy Krzyża byli widoczni. Pedałów z Krakowskiego Przedmieścia nie widziałem ale są bardzo aktywni dzięki finansowaniu z izraela przez rzekomych biznesmenów z korporacji Mossad oraz ich portalowi NEON..coś tam.

Pan Józef Obrębski, Obrońca Krzyża

Pan Józef Obrębski, Obrońca Krzyża

Widocznemu na zdjęciu Polakowi poradziłem aby kupił sobie biały kołnierzyk ponieważ ich Policja nie sprawdza.

Widocznemu na zdjęciu Polakowi poradziłem aby kupił sobie biały kołnierzyk ponieważ ich Policja nie sprawdza.

Kurduplowa geneyka jes okruna i jak żyd z żydem wygrali wybory o sobie graulują.

Kurduplowa genetyka jest okrutna ale pracują nad tym również i jak żyd z żydem wygrali wybory to sobie gratulują.

Kandydaów na Premierów w PiS-e dosaek ale miejsca brak.

Kandydatów na Premierów w PiS-e dostatek ale miejsca brak.