Andrzej Dziąba w łapskach mafii prokuratorsko-sądowniczej

Kolejny dowód demokracji talmudycznej w Polsce.

blog polski

.

dintojra

.

Jeden z moich internetowych znajomych – Andrzej Dziąba – od lat jest obiektem prześladowań i szykan mafii prokuratorsko-sądowniczej.
On sam opisuje historię ostatniego cyklu tych prześladowań za sprawą « świętej krowy » prokuratora Jarosa z Częstochowy.
http://nowapolska.neon24.pl/post/38305,zorganizowane-grupy-przestepcze-1
.
Wczoraj otrzymałem od niego (mailem na adres zbiorczy) skrótowy opis działania dintojry w tej sprawie:
.
« Andrzej Dziąba – zestawienie spraw karnych sądowych
Sąd  Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim i podległe mu sądy rejonowe.
.
1. VI K 145/09 Sądu Rejonowego w Radomsku –  prokurator Jan Jaros z Prokuratury rejonowej Częstochowa – Północ w Częstochowie złożył na mnie doniesienie, że go znieważyłem podczas rozmowy telefonicznej. Wcześniej  Jan Jaros oskarżył mnie o kradzież również mojej własności podobno dużej wartości, w zastępstwie innej prokurator zarządził przymusowe doprowadzenie mnie na przesłuchanie, nie zawiadamiając mnie  w sposób właściwy, abym stawił się dobrowolnie, a w sprawie z mojego doniesienia o  popełnieniu przestępstw przez licznych funkcjonariuszy publicznych  w Częstochowie…

View original post 1 728 mots de plus