Biskup Rafał Markowski chce zwrócić Krzyż z powrotem na Krakowskie Przedmieście w Warszawie.

Na przełomie listopada i grudnia 2013 roku Obrońcy Krzyża zwrócili się do ks. bp. Rafała Markowskiego pismem w sprawie ukradzionego Krzyża w dniu 03 sierpnia 2010 roku na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. https://rafzen.wordpress.com/2013/12/03/jego-ekscelencja-nominat-ks-bp-rafal-markowski/
https://rafzen.wordpress.com/2013/11/22/robbery-la-croix-en-pologne-par-les-voyous-en-pouvoir/

Na to pismo nikt do tej pory nie odpowiedział ,aż do dzisiaj kiedy osobiście zapytałem się księdza Markowskiego:
„ KIEDY KSIĄDZ ZWRÓCI KRZYŻ ZABRANY Z KRAKOWSKIEGO PRZEDMIEŚCIA PRZEZ KSIĘDZA W DNIU 03 SIERPNIA 2010 ROKU ?”
Zauważyłem iż wytrąciłem go z zakupowego nastroju ponieważ wracał z siatką różnych produktów ubrany na biało ale nie w stroju ducha tylko w jasne bawełniane spodnie oraz biały podkoszulek bez napisów, a było to dzisiaj 07 lipca 2015 roku około godziny 18 na ul. Leona Schillera 4 w Warszawie. https://www.google.pl/maps/place/D%C5%82uga,+Warszawa/@52.247941,21.00679,3a,75y,37h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1shdW7M21jMQjPvDkaM6hV_w!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26output%3Dthumbnail%26thumb%3D2%26panoid%3DhdW7M21jMQjPvDkaM6hV_w%26w%3D88%26h%3D60%26yaw%3D37%26pitch%3D0%26thumbfov%3D96%26ll%3D52.247941,21.006789!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x471ecc65339be651:0x26277ed80f363661

Odwrócił się do mnie idąc cały czas tak jakby uczono go sztuk walki. Wpierw zauważyłem iż mnie rozpoznał ,a następnie zachowując dystans tak abym nie mógł go uderzyć oznajmił: „OKOLICZNOŚCI ULEGŁY ZMIANIE WIĘC KRZYŻ BĘDZIE MÓGŁ POWRÓCIĆ”.
Przyznam szczerze że nie spodziewałem się takiej odpowiedzi i bardziej byłem przygotowany że czmychnie pomrukując coś pod rodzinnie garbatym nosem.
„ W TAKIM RAZIE WRAZ ZE ZMIANĄ OKOLICZNOŚCI PROSZĘ ABY KSIĄDZ ODDAŁ TEN KRZYŻ” – powiedziałem jednoznacznie do niego w obecności świadków rozmowy.
Ks. Markowski uśmiechając się jak to czyni zwyczajowo w niekomfortowych sytuacjach powiedział : „DOBRZE”, na co ja odpowiedziałem: „CZEKAMY NA POWRÓT KRZYŻA JUŻ PIĘĆ LAT”.
Ks. Markowski zrobił urzędowy uśmiech i oddalił się w kierunku tylnego wejścia do Pałacu Arcybiskupiego znajdującego się na ul L. Schillera.

Wielokrotnie czekałem na taką możliwość w kilku miejscach aby zapytać go o zwrot Krzyża. W mojej Parafii Św. Szczepana na Mokotowie czekaliśmy na niego na kilkustopniowym mrozie prawie 90 minut aby wyszedł ale on wiedząc o nas przez swego kierowcę ponieważ byliśmy zgrupowani po Mszy przy jego samochodzie zdecydował schować się w ciepłym miejscu wiedząc iż mróz prawdopodobnie nas pokona i faktycznie pokonał ponieważ wiele czekających osób na ks. Markowskiego było sędziwego wieku więc podjęliśmy decyzję z uwagi na duży mróz że rozchodzimy się do domów.
https://rafzen.wordpress.com/2014/12/25/uwaga-mordercy-polakow-odpust-daje-bp-markowski/

Kończąc jedną z moich najważniejszych informacji pragnę zauważyć, iż to Naród zmienił okoliczności. Czekamy na powrót Krzyża na Krakowskie Przedmieście w Warszawie lub na kolejną kompromitację duchownego w tym przypadku biskupa.
Pomnik tzw. smoleński Nas Polaków interesuje tylko pośrednio. To Krzyż stanowi tysiąc lat historii Polski i Polaków dla wszystkich nawet nie wierzących i nie sposób te 1000 lat zamknąć na klucz w Kościele, chyba że Kościół stał się już synagogą dzieci szatana jak deklarował Jezus /Ew.Św.Jana 8: 44/

Pan Józef Obrębski, Pan Janusz Zieliński i Pani Krystyna Ratyńska.

Pan Józef Obrębski, Pan Janusz Zieliński i Pani Krystyna Ratyńska.