monitor »polski » MAREK PODLECKI – wyrachowany gad zbijajacy poklask na PONIŻANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Dzisiaj o moim wrogu politycznym. Również byłem cenzurowany na stronie monitor-polski.pl ale wierzyłem naiwnie, iż byli kolaboranci morderców Polaków mogą się nawrócić. Dzisiaj tych złudzeń nie mam.

Miziaforum's Blog

OTO CAŁA PRAWDA KIM JEST MAREK PODLECKI  

otóż jest zwykłym prymitywnym chamem

ŻERUJACYM NA OSOBIE CHOREJ PSYCHICZNIE – SZUKAJACYM TANIEJ SENSACJI DLA SWEGO BLOGA – KOSZTEM OSOBY UPOŚLEDZONEJ

SAMI WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI KIM SĄ LUDZIE DRWIACY SZYDZĄCY Z OSÓB CHORYCH  

DLA MNIE ZWYKŁYMI SKURWESYNAMI  I HUJAMI – 

PODLECKI WŁAŚCIWE NAZWISKO – OD PODŁOŚCI

morzesz mareczku podać mnie do sądu lub fbi

CZEKAM ….

POZA TYM GNOJU  – SPRAWĘ PRZEKAZUJE ZNAJOMEMU ADWOKATOWI – BĘDZISZ SZMACIARZU ODPOWIADAŁ ZA ZNĄCANIE SIĘ I PUBLICZNE PONIZANIE OSÓB CHORYCH 

TAKI JESTEŚ KOZAK TO SPRÓBUJ W TWOICH UKOCHANYCH STANACH USA – PUBLICZNIE OŚMIESZAĆ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE

PONADTO KIERUJĘ SPRAWĘ DO STOWARZYSZEŃ ZAJMUJĄCYCH SIĘ OBRONĄ PRAW CZŁOWIEKA W POLSCE I ZA GRANICĄ 

A TERAZ SIĘ POŚMIEJ Z TEGO CZŁOWIEKA TY CHUJU JEBANY

POZAŁUJESZ LEPIEJ JUŻ SPIERDALAJ DO TEGO USA !!!

TO NIE GROŹBA TO OBIETNICA

MATERIAŁ ZABEZPIECZONY

SKARGI ROZESŁANE .


=
=
http://monitorpolski.wordpress.com/

NO CHYBA ZE JESTEŚ ODWAŻNY…

View original post 331 mots de plus