SZOPKA WIELKANOCNA kard. NYCZA

Święta świętami, a odwrócona symbolika aktywnie przybiera na sile.

SAM_0185

Dzisiaj byłem w Kościele w Młocinach całkiem przypadkowo i tak się złożyło, że Polacy nie tylko mnie rozpoznają ale co ważniejsze od rozpoznawania mojej skromnej osoby to jest to, że zaczynają analizować symbolikę w Kościołach.

Tak było dzisiaj gdy podszedł do mnie mężczyzna w średnim wieku i zapytał mnie: Czy Pan, Panie Gawroński widział Krzyż przystrojony w flagę stojący po lewej stronie we wnęce ? Odpowiedziałem że nie widziałem ponieważ te święta chciałbym spędzić bez rozważania o symbolice judeo-satanistycznej zwłaszcza w Kościele. To powiem Panu; flaga na tym Krzyżu jest powieszona odwrotnie tzn. nie jest to flaga biało – czerwona lecz czerwono-biała – powiedział sympatyczny Polak. No cóż w myśl zasady „nie chcę ale muszę” naczelnego kolaboranta w Polsce o pseudonimie TW Bolek wróciłem do Kościoła i zrobiłem zdjęcie. Przecież odwrócona symbolika nie dotyczy li tylko odwróconego Krzyża ale również przedmiotów tak jak to było również w przypadku pogrzebu Lecha Kaczyńskiego gdzie na trumnie ułożony był odwrotnie proporzec Prezydenta w Polsce.

Pogrzeb Kaczyńskiego I

Uważnie obserwując tę „wielkanocną szopkę” oprócz w/w wspomnianej flagi Indonezji lub Monako zawieszonej na Krzyżu w Kościele w Polsce w oczy bije duża fallus-owa świeca umieszczona na banerze przypominającym o tym , że w 966 Polacy przyjęli Chrzest Polski, a którego tak naprawdę nie potrzebowaliśmy ponieważ to my jesteśmy dziećmi Boga od przeszło 10 700 lat !

Z tego powodu judeo-sataniści nienawidzą Polaków do tego stopnia, iż w niespełna 100 lat wymordowali Nas Słowian prawie 300 milionów pod różnymi uzasadnieniami. Obecnie króluje doktryna cyt: „Polska to nienormalność” i wedle Unii Europejskiej oraz władz okupacyjnych w Polsce ta doktryna dewiantów jest wdrażana bez pardonu. To dlatego m.in. Rolnicy dostają od przeszło 12 lat dopłaty w ramach Wspólnej Polityki Rolnej ok. 63% zasiłków wspólnotowych. Straty w produkcji pokrywają z własnej kieszeni kosztem swych dzieci i dlatego większość z nich wyjechało na roboty przymusowe do innych krajów Unii lub są im one odbierane ze względu na niskie dochody.

Kończąc tę wielkanocną szopkę kardynała Nycza nie można nie zauważyć jakimi barwami jest oświetlony grób Jezusa. To szczególne kolory dla Polaków i nie przypadkowo znalazły się w grobie wraz z Jezusem aby symbolizowały śmierć Polski i Polaków. Przypomnę że po raz pierwszy regulacja prawna polskiej flagi została przyjęta w uchwale Sejmu Królestwa Polskiego z 7 lutego 1831 na wniosek posła Walentego Zwierkowskiego, wiceprezesa Towarzystwa Patriotycznego, jako propozycja kompromisowa pomiędzy barwą białą – nadaną przez Augusta II Mocnego i proponowaną przez konserwatystów i trójbarwną – biało-czerwono-szafirową – barwami konfederacji barskiej proponowanymi przez Towarzystwo Patriotyczne ». Wcześniej najdostojniejszą była Chorągiew Wielka Królestwa Polskiego – orzeł biały na karmazynowym polu.

Natomiast Polacy zawsze walczyli w barwach czerwono – niebieskich. W porządku praw wojennych Zygmunta Augusta ogłoszonym w 1557r. w punkcie 44 czytamy « Na zbroje, miecze, rusznice nie mają nikomu pożyczać i na barwy, ani rzeczy do siebie przyjmować ». Spotykamy tu po raz pierwszy pojęcie « barwy », czyli ubioru wojska. Szymon Starowolski napisał « My Sarmaci zwykliśmy od dawna ubierać zarówno pieszych, jak i konnych w jeden kolor. Również i najemnych, których wybierano z Niemiec lub Węgier, przede wszystkim pieszych lub jazdę lekką. Ponieważ tylko Polacy używają kopii [tzn. husaria], łatwo ich odróżnić pod względem ubioru tak od Azjatów, jak i wszystkich Europejczyków. Niemniej jednak mają oni [husaria] jednokolorowe bławaty przytwierdzone do swych kopii, dla każdego oddziału różne. Teraz ponieważ przez skąpstwo rotmistrzów zaniedbane zostało ubieranie pieszych w suknie jednej barwy, przede wszystkim tych, którzy zapisują się do oddziałów zwyczajem niemieckim, dowódca powinien dbać o to, aby ubrani byli w jednokolorowe suknie, nie tylko w celu odróżnienia od nieprzyjaciół, lecz również w celu zastraszenia oczu przeciwnika oraz do łatwiejszego zniesienia surowości pogody » Simonis Starovolski, Institutorum Rei Militaris Libri VIII… Cracoviae, 1640, Liber III, Caput XXI, De Ornatu et Vestitu Militium. Autor tego tekstu zwraca uwagę na to, że od « dawna » stosowano « barwę » w piechocie polskiej. Pisze te słowa w 1640 r. czyli można to traktować jako odniesienie do poprzedniego stulecia. Zwraca również uwagę na celowość występowania jednakowej « barwy ». Rozpoznanie własnych oddziałów, wpływ na morale przeciwnika i dbałość poprzez odpowiedniej jakości ubranie o kondycję swoich żołnierzy oraz krytykuje prywatę rotmistrzów wzbogacających się kosztem swoich żołnierzy.

Mając na uwadze to, iż Parafia Matki Bożej Królowej Pokoju jest Kościołem parafialnym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego nie myślę o przypadkowości tej „szopki” w przeciwnym razie na tym uniwersytecie uczono by debili debilizmu.