1 maja dzień mordowania i rabowania Polaków

Gdy słyszę że 1-y maja to święto zadaję sobie pytanie: a czyje to święto ? Ci co dostarczyli doktryny w celu zabijania, rabowania Polaków aby następnie Nasze Słowiańskie  dobro wspólne przekazać z dopłatą mniejszości judeo-satanistycznej są w dalszym ciągu obecni w życiu publicznym nie tylko na sztandarach i transparentach.

Mając na uwadze iż stosunkowo łatwo rozpoznać w Polsce obrzezanych judeo-satanisci postanowili zamieszać w pojmowaniu zwykłych ludzi i wraz z najeźdźcami o podobnym zabarwieniu nie tylko skóry ale doktryn politycznych – co widać na zdjęciach postanowili czynnie włączyć się w życie polityczne w Polsce.

Ce diaporama nécessite JavaScript.

Siła ich jest mała ale mają skuteczną broń zwaną terroryzmem. Jest ona jak na razie skuteczna w otumanianiu mas via ich media ale pojmowanie rzeczywistości w większości krajów sprawia że i ta strategia wojskowa już zawodzi.

Byłem pozbawiony obywatelstwa Polskiego oraz posiadałem statut uchodźcy politycznego ale nigdy nie angażowałem się w polityczne spory na terenie państw gdzie zamieszkiwałem. A tutaj widzimy bezczelnie podobno uchodźców nie politycznych tylko « ekonomicznych » świętujących dzień mordowania i grabieży Polaków pod samym Urzędem Prezesa Rady Ministrów. Widać bezczelność polityczna nie zna granic.

SAMSUNG CSC

Rodzina donalda tuska.

Na Rozdrożu spotkałem rodzinę donalda tuska która wracała z kontrmanifestacji organizowanej przez europarchów. Zapytałem w jakim zdrowiu psychicznym jest ich krewny po dojściu zostawionego przy życiu kaczyńskiego ? Usłyszałem lakoniczną odpowiedź: jest w dobrym zdrowiu. To potwierdza tezę o tajnym porozumieniu między nimi ponieważ w przeciwnym razie po wygranych wyborach  zamiast sporu o Trybunał Konstytucyjny byłby spór o warunki w aresztach śledczych.