Uwaga na alternatywnych judeo-satanistów

Zacząłem analizować publikacje mediów alternatywnych i zauważyłem że większość to media judeo-satanistów. Można to zauważyć o czym zboczeńcy informują. Swego czasu Marek Podlecki nalegał abym koniecznie poznał ludzi z jego otoczenia. Poszedłem na Konferencję pt: Projekt ziemia i widziałem ludzi zagubionych w prawdzie. Opuściłem niezwłocznie konferencję przy zdecydowanym sprzeciwie Podleckiego.

https://rafzen.wordpress.com/2015/11/07/konferencja-projektu-ziemia/

PIC_0394

No cóż nie interesowało mnie środowisko wróżek i elfów i nie interesuje tak samo jak środowisko szamanów biegających nago po lesie w Noc Świętojańską czy inne Słowiańskie Święta szukających przychylnych macic. Judeo-sataniści to mistrzowie w odwracaniu uwagi od spraw zasadniczych i dlatego pojawiły się projekty nawet tak debilowate,  że Słowianie to żydzi, a żydzi to Słowianie.

Udowodniłem ponad wszelką wątpliwość że tora i tym samym stary testament to brednie marnie ukradzione od Słowian i przerobione na potrzeby judeo-satanistów. https://rafzen.wordpress.com/2014/05/22/ali-baba-zwany-mojzeszem/

Już nie tylko datowanie ale fakty są powszechnym oszustwem. Nie zmuszam nikogo aby podzielał nie tylko moją opinię lecz również naukowe opracowania. Każdy ma wolną wolę i albo z niej korzysta albo działa przez pełnomocnika który de facto dyktuje mu w co ma wierzyć i jak. Ja takowych nie potrzebuję, a co widzę i pojmuję Polakom, Słowianom przekazuję.

Jednym z takich zasadniczych dowodów istnienia łańcucha śmierci w mediach alternatywnych zarządzanych przez judeo-satanistów jest śmierć satanisty Spiersa. Proszę wpisać wpisać Max Spiers i otrzymacie Państwo cały łańcuszek wróżek i elfów. Teraz Spiers podobno zmarł. Aby nie być gołosłownym uważnie oglądałem jego nagranie i proszę zwrócić na oświadczenie w 9 min 45 sekundzie.

Milab, Anunnaki, Voodoo i pętla czasu – Max Spiers

« Widywałem Sitchina uczestniczącego w wielu rytuałach satanistycznych ».

Jeżeli to Państwu nie wystarczy to w dalszym ciągu możecie robić sobie nie tyle wodę z mózgu co gnojowicę.

Dla Polaków, Rodaków, Słowian.

bank war