Goście reżimu w Polsce z okazji Dnia Najemnika

Jak spodziewałem się honorowym gościem na obchodach Dnia Najemnika 15 sierpnia 2016 roku był Komitet Obrazy Demokracji. Usytuowani en face KPRM ze swymi niebieskimi szmatami w żółte pentagramy dodawali otuchy jako jedyna opozycja w Polsce za cudzesy i w obronie psychopatów sądowych. No cóż wspólnota interesów PO i PiS oznacza nic więcej jak tylko jestem za, a nawet przeciw. Głupawe tłumaczenia że teren jest własnością miasta Warszawy i dlatego nie zostali usunięci na czas uroczystej defilady zdrajców jest śmieszny. Należy zauważyć że za bezpieczeństwo odpowiada Gubernator czyt. Premier oraz Uzurpator czyt. Prezydent, a nie jakaś bufetowa z NBP nawet gdy pełni funkcję burmistrza dużego miasta. Jednak gdy władza przejdzie w ręce PiS-u to z pewnością zostaną usunięci.

Co za brednie usłyszałem gdy rozpytywałem dlaczego ich nie usunięto na czas przemarszu z okazji 15 sierpnia. Przecież jest to ta sama opcja judeo-satanistów unijnych więc nie ma powodów ich usuwania ale jest za to nobilitacja jako jedyna, słuszna i prawdziwa opozycja w Polsce.

ps. określenie Dzień Najemnika nie jest mojego autorstwa lecz Lecha Kaczyńskiego, który w Izraelu podając się za Polaka zadeklarował, że udział w wojnach napastniczych nie są wojnami Polski i Polaków cyt. « to nie są Nasze wojny ».

Ce diaporama nécessite JavaScript.