Dzieci szatana i pedały wymagają posłuszeństwa od ks. Jacka Mędlara

Ksiądz wizytator Zgromadzenia Księży Misjonarzy Kryspin Banko CM potwierdził, że 26 września ks. Jacek Międlar na własną prośbę opuścił zgromadzenie.

Były pewne oczekiwania przełożonego względem niego, on tego nie zaakceptował. Ale podkreślam, że to była jego decyzja, a nie zgromadzenia. Głównie chodzi o jego zaangażowanie polityczne, które kłóci się z misją Kościoła. Kościół może, w pewnych okolicznościach, zabierać głos, ale nie może się bezpośrednio angażować w bieżącą politykę – wyjaśnił ks. Paweł Holc przełożony domu prowincjalnego Zgromadzenia Księży Misjonarzy

Odpowiedź ks. Jacka Mędlara:

Chcą zachować twarz, honor i wierność Jezusowi Chrystusowi oraz Jego Świętej Ewangelii, w związku ze złożonymi ślubowaniami, nie jestem w stanie łączyć Prawdy i Bożego Słowa, z liberalną narracją, w jaką środowiska żydowskie, gejowscy lobbyści, a zatem i moi przełożeni próbowali mnie wpisać. Zdradziłbym Chrystusa, gdybym ustąpił wobec wywieranych na mnie nacisków. Gdybym wpisał się w demoliberalną narrację, z zadeklarowanego obrońcy, stałbym się nieprzyjacielem Kościoła. Na to nigdy nie mogę sobie pozwolić!

— napisał w oświadczeniu były już członek Zgromadzenia Księży Misjonarzy

No cóż judeo-satanistom, pedałom Jezus nie służył, ponieważ z tego by wynikało, że Bóg jest satanistą i w dodatku pedałem; zatem decyzja ks. Mędlara słuszna. Pytanie pozostaje aktualne dlaczego Księża służący Jezusowi; ks. Natanek; ks Małkowski; ks. Isakowicz-Zaleski są represjonowani za wiarę w Jezusa w Kościele i czy sekta diabła czyt: dzieci szatana – Ew. Św. Jana 8: 44 w Kościele zostanie zwalczona ? https://rafzen.wordpress.com/2015/02/07/samozwanczy-franciszek-robi-za-misjonarza-dzieci-szatana/

A może by tak odejść od kłamstw o żydowskim bożku yahwe i służyć prawdziwemu Bogowi Słowian Rod-owi ? Do tego przecież nie potrzeba Kościoła tylko wiara, tak samo jak wiara w Jezusa.

Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Wierzysz w to? Ew. Św. Jana 11: 25-26

A ty Polaku; Rodaku; Słowianinie wierzysz w to, czy służysz dzieciom szatana ?

Niechaj Będzie Wychwalany Jezus i Jego Ojciec Rod !

ks-jacek-medlar