Kim jesteśmy ?

Pytanie im jest łatwiejsze tym trudniej na nie odpowiedzieć, nie dlatego że użyjemy słownictwa akademickiego i zwykły śmiertelnik po kilku zdaniach zgubi wątek zwłaszcza gdy mówca posiada dar wyrażania słowem swojej wiedzy jednak zawsze jest banalnie odpowiedzieć w jednym zdaniu.

W internecie możemy wielokrotnie powrócić do tekstów i ewentualnie zmienić nasz punk widzenia na wiele spraw zwłaszcza cywilizacyjnych. Ja postaram się odpowiedzieć banalnie na postawione w tytule pytanie jednak muszę poinformować każdego Polaka, Słowianina że kim jesteśmy to każdy z osobna musi sobie odpowiedzieć na to pytanie.

Życie człowieka kształtuje się pod wpływem wizji każdego z osobna postrzegania świata. Inaczej żyje judeo-satanista który uważa iż świat antyczny zapisany w Talmudzie osiągnął już szczyty tego co można było osiągnąć i będzie trwał mordą zwróconą wstecz i poczytywał za swoje jedyne zadanie pogłębić znajomość Talmudu, a inaczej będzie żył ten, kto widzi nie patrząc przed sobą długą przyszłość, realizującą coraz większą doskonałość.

Epoka w której przyszło nam żyć ukształtowana jest na przyszłość jednak horyzont jest coraz bliżej i nie dlatego że bierzemy pod uwagę możliwość katastrofy, która może nastąpić nawet za kilka dni lub nawet jutro i położyć kres naszemu istnieniu ale dlatego że wiemy jak dalece przyszłość kształtowana jest przez naukę, a której rozwój jest tak szybki i tak nieprzewidywalny, że wszystkie prognozy wydają się nieopatrzne.

W przeszłości wiara w potęgę ludzkiego umysłu związana była z wiarą w stały postęp moralny. Tak się jednak nie stało ponieważ ukrzyżowano Jezusa, syna Bożego którego Nasz Ojciec Rod wysłał do żydów aby się opamiętali i m.in. nie pili krwi ludzkiej w celach religijnych. Przez 2000 lat ludzkość doszła do absurdu moralności gdzie zabija się dzieci poczęte aby smarować sobie nimi gęby wmawiając przy okazji jaka/i jestem piękna/y.

Jednak to fakt bycia człowiekiem moralnie wartościowym daje człowiekowi lepsze szanse przetrwania w chaosie Talmudu aniżeli komercyjna cywilizacja śmierci. Młodzi ludzie dzisiaj nie są zbyt ambitni wiedząc, że demokracja talmudyczna może im wszystko zabrać z dziećmi włącznie. Dlatego większość pragnie zorganizować swoje życie osobiste jak najlepiej i spędzić je w atmosferze bezpieczeństwa.

W tym stanie rzeczy nawet sposób prowadzenia wojen musiał ewoluować. Obecnie morduje się dowódców i praktycznie pozostawia się gawiedź aby pracowała i tym samym dostarczała dóbr komercyjnych. Młodzi ludzie pragną przez dobre opanowanie zawodu zabezpieczyć sobie pewien dobrobyt i spokojne życie w otoczeniu małego grona przyjaciół z dala od polityki. „Słodko i chwalebnie umierać za Ojczyznę” zostało zastąpione doktryną „Haniebnie i bezsensownie umierać za szaleństwo”. Młodzi ludzie chcą przetrwać i nie mają zamiaru poświęcać się dla kogokolwiek jednak gotowi są do poświęceń gdyby obrona Polski tego wymagała.

No cóż widać, iż Polacy Kochają Polskę tak jak ja. Jednak moje dzieciństwo i moje młodzieńcze życie było nasączone krwią ludobójczej polityki i nakazem pracy niewolniczej dla Ojca. Przez pewien czas uwolniłem się z tej otchłani zła wiedząc że dla takich jak ja nie ma powrotu do Umiłowanej Ojczyzny, pozbawiony obywatelstwa Polskiego na dokumencie tzw. bezpaństwowca.

Mimo to powróciłem do Polski założyłem rodzinę, a w 1996 roku dostałem nawet dowód osobisty. Mam czwórkę dzieci które tak samo kocham, Emilię, Eryka, Anię i Iwo. Nie wymagam od nich niczego ponieważ moje życie jest moim życiem, a nie ich i to dla nich powstała ta publikacja. Moja działalność to nie jest hobby jak ostatnio usłyszałem w moim otoczeniu. Spędziłem w więzieniu po powrocie do Polski 45 dni za rzekome nie wpuszczenie weterynarza na moje gospodarstwo rolne, 114 dni ciężkiego aresztu śledczego w Barczewie z zarzutem wyłudzenia dopłat rolniczych i zostałem od tych zarzutów uniewinniony po trwającym przeszło 4 lata procesie karnym oraz odsiedziałem wyrok 6-u miesięcy więzienia za treści napisane w Petycji nr 1248/2007 do Parlamentu Europejskiego. Jeżeli ktoś posiada takie hobby to proszę o wiadomość; opublikuję info.

Zatem kim jestem ? Hobbystą, kryminalistą czy naiwnym człowiekiem który powrócił z emigracji politycznej do okupowanego kraju ?

Pragnę aby moje dzieci wiedziały że jestem dziedzicem tożsamości Polaków, Słowian tak jak i wielu innych oraz pałam miłością do Polski.  Tożsamości genetycznej, rodzinnej, kulturowej i nie chcę siebie zmieniać na tożsamość nijaką promowaną pod pozorem postępu cywilizacyjnego która opiera się na powszechnym kłamstwie i oszczerstwach w stosunku do ludzi łaknących prawdy tak jak tlenu.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA