Do soboty ujawnię wizerunek Regenta Talmudycznego w Polsce.

Mając ne uwadze powagę sytuacji w Polsce oraz przybierających na sile kacyków innych wrogich państw mówiących na lewo i prawo o okupacji Polski przez żydów zostałem zmuszony do opublikowania wizerunku Regenta Talmudycznego w Polsce.

Chcąc pomóc wszelakim agenturom podających się za « Polaków » oraz dania szansy wyprzedzenia mnie w tej informacji postanowiłem dać im trochę czasu aby wykazali się posiadaną wiedzą na temat okupacji Polski. Myślę że trzy dni w zupełności powinno im wystarczyć aby mnie wyprzedzić w tego typu informacjach. W końcu informacja dotyczy samego Regenta w Polsce i jego skrywanego wizerunku.

Po opublikowaniu przez stronę http://www.rafzen.wordpress.com wizerunku tajnego Regenta w Polsce będziecie mogli Państwo osobiście sprawdzić na tzw. stronach « patriotycznych » ile tych stron opublikowało informację o Regencie. Nawet gdyby się zdarzyło i zapewne zdarzy się, że pojawią wobec mnie fałszywe określenia to informacja i tak przebije się w mediach alternatywnych. Ale brak informacji o tym osobniku wskaże Państwu informację o aktualnej sytuacji w środowiskach tzw. awangardy medialnej.

Tak więc Panowie, Panie do dzieła, informujcie, pytajcie o zdjęcie tajnego Regenta Talmudycznego w Polsce na wszystkich stronach internetowych oraz portalach społecznościowych.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA